CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 20, 2008

MenGeNaLi Kawan Ako Yang Paling DiSayangi

PERSAHABATAN itulah satu ungkapan yang senang di bicarakan... tetapi sukar untuk meluahkan apa yang terpendam didalam hati seorang yang bergelar sahabat.......Dari dulu...kini..DAN..Selamanya.. Korang Tetap di Hati aku...benar apa yang dikatakan oleh dalam lirik lagu P.Ramlee dahulu...'dari kerana mata yang mempunyai kuasa'kerana mata yang menilai titik tolak ranjau dalam bergelar sahabat,,, kerana ia akan memberi kuasa untuk kita memilih apa erti hidup yang sebenar jika mempunyai sahabat...mesti rugi kalau seseorang itu tidak mempunyai sahabat.. kerana sahabat nie la boleh buah kita Happy,Menangis,Buat kerja Gilerrrrrr,merubah kita,dan banyak lagi..Oppppppppssssssss korang nak tau tak siapa diantara yang menjadi sahabat baik Ako.. kerekter mereka Berbeza..dan mereka banyak Membantu ako.menjadi seorang yang lebih baik dari sekarang.... Jommm aku bawak korang mengenali SAHABAT BAEK GG.....

  • Budak kat Sebelah ni Iz ..Tau.. Bln 4 January 2008 nie.. genap kita orang menjadi kawan baek yang ke-4bln..Huh sekejap rasanya.Mengenalinya dengan tak sengaja didalam Fs aku terpanggil untuk menjadi sahabat Iz kerana muka dia seakan2 mcm X-best frenz aku..tapi aku gigih menjadi kawan online pada bln pertama dan kedua.. pada bln ketiga baru lah aku berjumpa ngan dia secara live..siot hhuhuh... dia nie happy go-lucky,pandai komputer dan memang friendly..huh.. seronok kawan ngan dia..coz dia nie memang baek la...diantara kawan2 ako yang ada.. seronok sangat menjadi kawan dia..tak sangka kan..kawan dalam online pun leh jadi kawan baek dalam masa yang singkat bak kata pepatah 'Tak Kenal Maka Tak Cinta' nie cinta sebagai seorang sahabat tauuuuu.... Hopefully dia leh ajar aku komputer erkkkkkk..bkn aku tak pandai.. tapi Bab2 Komputer nie susah sikit(Walaupun ada sijil Pembantu juruteknik Sistem Komputer)hahahaha..Persamaan ngan ako masing2 memang happy go Kerektor Iz(Friendly/happy go Lucky/Pandai Komputer)Student kat Ganu...
  • Heeheheheh.. Awek Kat sebelah ako niee just panggil dia 'Dina'dia nie merupakan kawan baik aku kat UITM S/Alam... Selalu nak menyendeng kat aku kat mana ako pergi.. kenGkadang rimas ngak.. tapi apa leh uat dia nie peneman aku untuk belajar dan banyak beri aku idea yaang bagus huhuhuhuhu...baru berkawan selama 2semestar ngan dia..dia pernah sms kat ako nak jadi kawan yang terbaik ...so aku terima lah...bg aku tak salah kita berkawan kan..ermmmmmmm nak tau tak kerektor dia (Kuat menangis/manja/gigih belajar) Sebenarnya takut ngan nak berkawan ngan anak YB nie(maaf Daerah dirahsiakan) taku sombong..tapi dia nie laain sikit..kira best laa..persamaan dia ngan aku ialah slalu uat kerja dalam keadaan Kelammmm Kabut huhuhuh......dia nie still Student



















  • kat atas Nie Bandi.. Memang Best Frenz aku yang slalu buat aku sedihh jeww..tapi kenkadang dia pujuk aku ngan lawak selamba dia..aku kenal dia semasa di kolej dari sem 1 sampai kita orang graduate,,,sewaktu di kolej dan rumah sewa..kita orang memang rapat la...sampai ada orang cemburu siotttt...(ada ngak kata aku ngan dia pasangan terlarang) Adoiiiiiiiii tahu tak,tak baek cam tu..tapi aku ngan dia uat relaks jeww..cool coz ktorng tau apa yang sebenarnya...tapi yang sedih nyerr awek dia pun percaya benda2 camtuu sampai dia memutuskan hubungan ngan bandi(Mai Tolong la paham!!!!!! aku ngan bandi nie kawan baik jeww la)Ahhhhh Lupakan la kisah Lama tuuu.. nak tau dia nie la org pertama mengaja aku style/keyakinan/dan attitude diri...aku plak membaantu dia dalam pelajaran dia nie lemah sikit..pandai nak bergaya jeww lebih..hahahha..sampai sekarang kita orang still lagi jadi best frenz..tapi jarang contact coz dia bz ngan business nya.. kerektor bandi(Kepala angin/suka buat lawak/stylo/suka kaco org terutama aku)huhuhuh... seorang Ahli perniagaan yang berjaya...

minah kat sebelah aku nie nama dia Qisz.. dia nie jugak
kawan aku kat kolej..kenal ngan bandi kat atas tuuu... satu perkara yang membuat aku ngan dia nie rapat..coz kat kolej kitorg satu kampung hahaha..kat pelabuhan klang..so aku la tempat dia berlindung..walaupun geramm kenkadang selalu nak jadi kumpulan ako dalam setiap projek yang ada..tapi aku baagi jeww la..sian la plak..tapi yang penting dia taip dan tulis semua apaa yang aaku buat wakakakakak..termasuk la assangment aku..amcm best takkk..huhuhuhu.Dia nie kalo bab melaram no 1 ahahhaha....kerektor dia (suka merajuk/manja/pandai memujuk/lawa orangnyerrrrr)hahahha.. persamaan dia ngan aku..ialah kedua-duanyer..sangat sensetiv walaupun perkara kecil. berkerja sebagai pegawai kejuruteraan...


Dannn Yang Terakhir My Best Frenz aku yang kuat merajukkk sangat dia nie...just call Atok huhuh...pangilan atok dia dapat waktu di kolej(satu Kolej ngan aku) sebab dia terantok kat katil waktu mula2 mendaftar hhuhu... aku kenal dia waktu kat sekolah menengah..sampai la kami satu kolej dan satu tempat kerja huhuh...pelik tapi benar..dia nie




kuat melaram tauu..segala jenis vitamin dan
peralatan utk kesihatan dia beli ..paling
penting skincare wahahah(agak metroseksual) juga dak nie....dia nie pal banyak mengajar aku cara betul jaga muka/rambut dan sebagainya,,, best siot..coz aku kalo nak beli sesuatu yang berkaitan kesihatan leh terus tanya dia.. information dia sangat baik hahah... kerektor dia plak(merajuk/healthyperson/suka feksyen dan peramah) persamaan dia ngan aku adalah kedua2 nyer minat bergaya dan photogenic huhuhuh''dia sekarang bekerja sebagai Data Entry..

Begitu la..serba sedikit coretan 5 kawan baaekku...walaupun berlainan cara/gaya/background/bergaul dan Whatever!!!!!!!!!!!! Tapi just nak bagi tau kat korang yang aku memang SAYANG korang dan semoga persahabatan yang di bina dalam perkenalan yang baru atau lama sampai ke AKHIRRRRRRR HAYATTTTT...InsyaAllah..dan semoga kita kita mendapat BARAKAHHHH...dari persahabatan yang kita Bina.... Miss U mY BeST FriENDs....

1 comments:

Anonymous said...

ThxQ very much Iz termasuk Gak lam senarai tue hehe bangga nie huhu!