CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 28, 2008

My Best Frenz Tunang

Besttttt sangat tengokkk bila.. My best fren tunang.. rasa mcm nak tunang jeww. huhuh..tapi aku ada visi dan misi yang harus aku lakukan dulu.. hahahahha.. yang penting dapat berjumpa ngan kengkawan aku yang aku rindui.. padahal yaang tunaang kawan baek aku.. tapi yang di tunggu2 tiba di rumah qisz aku.. hahahaha.. apa la hebat sangat aku.. comei sikit jewww... hahahahahhaa Nie la qistiena kawan baik aku yang comei dan manja




Sha,Qisz & aku.... posing sikit jeww atas permintaan photographer nie antara kawan sekolej aku dulu.. kawan serumah tu hahahah

Hopefully gg harap.. kawan baik gg nie akan sampai ke jinjang pelamin..tak sabar nak makan nasi minyak.... yang pening kepala.. kawan2 gg yang lain sibuk perli.... bila gg plak nak tunang huhuhuh... lambat lagieeeeeeeeeeee laaaaaaaaaa

1 comments:

I Z W A N said...

a ah lah bila nak tunang GG? huhu best nya kata orang ako nie bila lak .. haha apa2 pun tahniah kat kawan tue perempuan tue cantik sangat2 saper yg dapat tue untungnya dia.. GG nanti nak tunang jangan lupa lak msg Iz yer okay